maandag 20 februari 2012

Azzendine Alaïa!!

Hellloooo , ik ben een paar dagen geleden naar Gronigen geweest met school!
We zijn er met de bus heen gegaan en stopten precies voor het station Groningen
met aan de overkant het Groninger Museum dat was de reden dan we er heen
gingen namelijk om de collectie van Azzedine Alaïa te bekijk die echt prachtig was!!
Eerlijk gezegt was het ook gelijk het eerst museum dat ik leuk vond, we kregen eerst
de gelegenheid om een rondje te lopen en de tweede keer was er een vrouwelijk gids
bij die ons ook van alles wist te vertellen. Bij deze excursie hoorde ook een opdracht.
Om een foto te maken van het mooiste stuk uit de collectie en een foto van Groningen
wat jou zelf er aan sprak... Het mooiste stuk van de collectie was voor mij niet erg
lastig om uit te kiezen want ik was meteen verliefd op de jassen die er hingen en al
helemaal op die van het Mongools wol met de prachtige leren riem..(€48.000)
En toen nog het mooiste van Groningen zelf, ik vond het Station een prachtig
gebouw en heb daarom die gekozen. het is zo oud maar toch super mooi en modern.
Zie hieronder de foto's die ik die dag genomen heb. Goodbye!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten