dinsdag 3 januari 2012

Kerstmarkt Munster 2011.

Serious Request? Komt dat jullie bekent voor?Het is een radio programma waarin elk jaar in een nieuwe plaats
het Glazen Huis ergens in een stad word neergezet en vanuit die
plaats is het de bedoeling om zoveel mogelijk geld op te halen
voor het goede doel. Volgend jaar zal het Glazen Huis dan ook
in Enschede staan.. Omdat wij met onze school daaraan mee doen.
Zijn ze naar de kerstmarkt gegaan om alvast wat ideeen op te doen.
Ik heb wat foto's gemaakt en daar achter zitten mijn ideeen!
Bekijk ze zelf hieronder en laat me weten wat je er van vind!




Op de foto's hierboven zijn dingen te zien die voor het grootste gedeelte zelf gemaakt zijn en dienen als kerst decoratie. Omdat Serious Request altijd tot en met kerst is te vinden in de plaatsen, heb ik het volgende idee bedacht voor volgend jaar!  Mijn idee is dat elke klas of elke afdeling zelf wat spullen gaat maken en het maakt niet uit voor en van wat het is gemaakt. Neem bijvoorbeeld de Management afdeling die zouden bijvoorbeeld een eigen kalender kunnen maken met daarbij weer modieuze details.. Dit lijkt me een handige en leuke opdracht omdat iedereen van elke afdeling zijn of haar creativiteit daarin kwijt kan. Het kan dan ook niet anders dan geweldig uitpakken volgend jaar!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten